"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
Napoleon Hill

sobota, 3 sierpnia 2013

Sukienka z cienkiego dresu

Nie należę do osób, które kochają sukienki, raczej wolę spodenki. Ale lato w tym roku jest bardzoooo upalne. Przydałoby się się coś lekkiego do zarzucenia na siebie. I może czas na to, aby się przekonać właśnie do sukienek. Dlatego pomyślałam sobie o uszyciu takiej w moim stylu- sportowym i swobodnym  zarazem. Uszyłam ją z cienkiego dresu w kolorze szary melanż. Jest na ramiączkach,  z duuużym podkrojem pachy. Myślę, że świetnie się nada do założenia na kostium kąpielowy- np. na urlopie, na który jeszcze muszę trochę poczekać:)
Dół sukienki ma surowe wykończenie. Na biodrach użyłam gumkę i sznurek.
Sukienka prezentuje się tak:













5 komentarzy:

  1. łał!!! jestem pod wrażeniem sukienki! pięknie szyjesz,ile mi jeszcze brakuję,żeby wyszyć takie cudo,albo te gatki poniżej:)
    gdzie kupujesz dzianinę dresową?
    bo ja szukam wciąż czegoś niedrogo,ale na razie marnie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) zaczęłam się uczyć szyć całkiem niedawno, ale stopniowo udaje mi się szyć coraz trudniejsze rzeczy. Jeszcze długa droga przede mną, ale jestem tym zachwycona:) Można się niedrogo ubrać i to w coś co sama stworzysz:) Niesamowita satysfakcja. Co do dzianiny to kupiłam ją hurtowo- ale mam jeszcze zapasy, więc jeśli jesteś zainteresowana i chciałabyś odkupić część to napisz mi maila na : lilyoodziez@gmail.com. Pozdrawiam...

      Usuń
  2. super, właśnie tez poluje na taki materiał, ale nie moge znaleźc, idealnie pasowałby do moich dresów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) w razie czego- w sprawie materiału proszę pisz na maila:)

      Usuń
  3. A ja z innej beczki. Śliczne nogi. Gosia

    OdpowiedzUsuń