"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
Napoleon Hill

wtorek, 27 sierpnia 2013

Bluzka z cienkiej dresówki

Ostatnio miałam bardzo mało czasu na szycie. Jako, że wcześniej ( z uwagi na poświęcanie wolnego czasu Lil'Yo) zaniedbywałam trochę znajomych i rodzinę postanowiłam to zmienić. Dodatkowo chciałam trochę odpocząć i wykorzystać piękną pogodę w weekendy. Także szycia było mało, a więcej spotkań i czilałtu:) Ale w między czasie udało się mimo wszystko coś uszyć. Proste, bo proste, ale wygodne przynajmniej-czyli to co lubię:) I kolejna bluzka w szafie jest:) Wykorzystałam znowu cienką dresówkę. No to prezentuję:





7 komentarzy:

  1. Super jest ta bluzka. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry.
    Chciałbym zaprosić Panią do udziału w konkursie "Najlepsza kreacja" Konkurs sponsorowany przez Hurtownię tkanin Izpol. Do wygrania bony na tkaniny o wartości 1000zł, 500zł, 300zł . Szczegóły konkursu znajdzie Pani pod tym linkiem http://izpol.pl/konkurs-krawiecki/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka prosta, a ma w sobie tyle uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog dlatego chciałabym Cię nominować do zabawy Liebster Blog Award więcej szczegółów tutaj http://slooowfood.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. prosto i na temat - świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka super!!! ładne wykończenie dekoltu, jak to się tak ładnie robi takie wykończenie???!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła Ci bluzeczka! Ja też trochę szyję i przerabiam, zapraszam jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń