"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
Napoleon Hill

wtorek, 2 lipca 2013

Czarna cienka tunika

Trochę mnie tu nie było, ale jak zwykle dużo pracy- zawodowej, mojej prywatnej związanej z Lil'Yo, dużo nauki i takie tam:) W weekend wybrałam się na małe zakupy- chciałam kupić zamki do spodenek, które już wkrótce pokażę na blogu- już nie mogę się doczekać:) Ale jeszcze troszkę pracy przede mną. Przy okazji tych małych zakupów postanowiłam wejść do paru sklepów jako, że ostatnio nie mam w ogóle czasu na ubraniowe zakupy:) Ale w sumie teraz jak sobie szyję to co bym chciała ubrać, to nie mam też takiej wielkiej potrzeby, żeby coś kupować. W każdy razie udało mi się wyłapać dwie małe perełki:) a mianowicie legginsy- jedne zobaczycie dzisiaj w stylizacji, a drugie myślę, że wkrótce też pokażę. A jako, że kosztowały tylko 25 zł za szt - tym bardziej byłam zadowolona:):) Są bardzo kolorowe:):):) i od razu wpadła mi do głowy bluzka jaką mogę uszyć do nich- żeby nie było przesady i żeby trochę stonować je- bluzka jest czarna- właściwie to bardziej tunika:) I w końcu wykorzystałam materiał, który leżał mi bardzo długo i nie wiedziałam jaką bluzkę z niego zrobić. Materiał to lejąca się dzianina bawełniana z lycrą. Wykończyłam tunikę na dole koronką. Jestem bardzo zadowolona z tej tuniki- dobrze się w niej czuje, jest przyjemna w dotyku, no i czarny- jak to czarny- do wszystkiego pasuje:)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz