"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
Napoleon Hill

niedziela, 16 czerwca 2013

Trochę różu

Przymierzam się obecnie do stworzenia nowego modelu spodni, a w międzyczasie dopadła mnie wena na uszycie czegoś z materiału, który kupiłam już jakiś czas temu. A ponieważ jest różowy- w czym ja raczej nie chodzę stąd długo się zastanawiałam co z niego stworzyć- sam materiał bardzo mi się podobał, ale jakoś nie wpadł mi od razu pomysł na niego. Bawełna z domieszką- rozciąga się nieźle. To właśnie on :) :
No i w piątek po małym odpoczynku po pracy zaczęłam tworzyć. Wymyśliłam sobie bluzkę z serii oversize.  Pomyślałam, że naszyję serducho ze sztruksu, a w sobotę przy wykańczaniu wpadły mi do głowy jeszcze kieszenie. No i efekt końcowy jest następujący.

 Serducho i kieszenie z bliska:

         


Wykończyłam przy szyi lamówką bawełnianą:



No i bluzka na człowieku :):):):

  






1 komentarz: