"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
Napoleon Hill

niedziela, 9 czerwca 2013

Dres i chaber- co mają ze sobą wspólnego:)

Odp:
Nowe baggy w nowym kolorze!!! - w kolorze chabrowym oraz w połączeniu chaber i czerń.  Baggy są nieco odmienione- węższe nogawki w łydce w porównaniu do pierwszego modelu, trochę dłuższe ściągacze oraz inaczej połączone kolory. W tej opcji zmienia się tylko kolor ściągaczy i kieszeni z tyłu, a nie tak jak w poprzednim modelu również w klinach z boku. Zdjęcia niestety w pełni nie oddają koloru chabrowego, ale starałam się jak mogłam.

Jest pięć modeli:

1. Model pierwszy- dresy czarne+ ściągacze i kieszeń tylna w kolorze chabrowym:





2. Model drugi- dresy chabrowe + ściągacze czarne 






3. Model trzeci- dresy czarne+ ściągacze czabrowe







4. Model czwarty- całe chabrowe



 


5. Model piąty:

                 







2 komentarze:

  1. Fajne Ci wyszły te portki :-)chabrowy to ostatnio mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jak przyszedł do mnie materiał też go pokochałam:) Zdjęcia trochę słabo wyszły i niestety nie oddają go w pełni.

      Usuń