"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
Napoleon Hill

czwartek, 6 czerwca 2013

Bluzka z cienkiej dzianiny bawełnianej

Trochę czasu mnie tu nie było:(:( ale już jestem:) duuuużo pracy, oczekiwania, ale efektem są nowe projekty, więc jestem bardzo zadowolona :) poza tym zainwestowałam w statywy z tłem i oświetleniem, aby polepszyć jakość zdjęć- jest lepiej, ale muszę popracować jeszcze nad ustawieniami aparatu- wszystko jest do ogarnięcia. Mam nadzieję, że ze zdjęcia na zdjęcie będę osiągać coraz to lepsze efekty, aby oddać jak najlepiej wygląd moich projektów. No to co na pierwszy strzał prezentuję bluzkę z cienkiej dzianiny bawełnianej, którą wykończyłam ściągaczami dresowymi w kolorze szary melanż.


    





2 komentarze:

  1. Taką bluzkę mogłabym nosić, jest zupełnie w moim stylu :)
    Zdjęcia prezentują się o niebo lepiej, niż te w poprzednich postach. Profesjonalny sprzęt - to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że efekt zdjęć jest coraz lepszy - dzisiaj mam w planie rozpracować aparat:):)

      Usuń