"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."
Napoleon Hill

wtorek, 28 maja 2013

Tunika/sukienka z dresu

Zafascynowana materiałem dresowym wymyśliłam w swojej wyobraźni tunikę z dresu-którą będzie można traktować również jako sukienkę. Cel został postawiony i w weekend zrealizowany- kolejny powód dla mnie do dumy. Troszkę się namęczyłam, ale uszyłam- i było warto. Kieszenie szyłam na podstawie książki- trzy razy rozpruwałam, bo nie umiałam się zorientować o co chodzi, ale w końcu wyszło:) Satysfakcja jest ogromna:):) Kieszenie z czarnej cienkiej dzianiny bawełnianej, cała tunika z dresówki drapanej, więc będzie ciepło:)- w tą ciepłą wiosnę tego roku:):) Na rękawach i przy szyi zastosowałam ściągacz dresowy. Zdjęcia niezbyt oddają kolor, ale szary melanż każdy zna:) Chyba:) Przedstawiam również stylizacje, pierwsza na sportowo, a druga bardziej elegancka- szpilki, które bardzo rzadko wyciągam i ubieram, ale są:)















6 komentarzy:

  1. W szpilkach.. no no no! sportowa elegancja:) bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak szpilki to u mnie rzadkość- fajnie, że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja poproszę częściej szpilki w stylizacji sportowej;);)

      Usuń
    2. hmmmm :):) zobaczymy co da się zrobić :):):)

      Usuń
  3. uwielbiam takie dzianinowe tuniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A można prosić o wykroj :) ???

    OdpowiedzUsuń